آگهی و تبلیغات ارزان در سایت نیازمندیهای اینترنتی منطقه 22 تهران
منطقه 22

تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران

تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که بصورت انفرادی یا در قالب موسسات آموزشی به تدریس خصوصی اقدام می نمایند. تبلیغ معلم خصوصی زن و مرد

بسیاری از خانواده ها در منطقه 22 یا در هر منطقه از تهران نیاز به آموزش یک هنر یا دانش برای خود یا فرزندان خود دارند. انواع هنرها که هر کس به نسبت سلیقه و علاقه اش مایل به یادگیری این هنرها در قالب تدریس خصوصی یا یادگیری در آموزشگاه می باشد. از سوی دیگر بدلیل دسترسی به اینترنت همه افراد نیازهای خود را در گوگل جستجو می کنند. جستجوهایی که با کلمات کلیدی همچون، تدرسی خصوصی در منطقه 22، تدریس دروس راهنمایی، تدریس دروس دبیرستان، تدریس کنکور، کلاس خصوصی و …

تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران

تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که بصورت انفرادی یا در قالب موسسات آموزشی به تدریس خصوصی اقدام می نمایند. تبلیغ معلم خصوصی زن و مرد  تبلیغ تدریس خصوصی تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران
تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که بصورت انفرادی یا در قالب موسسات آموزشی به تدریس خصوصی اقدام می نمایند. تبلیغ معلم خصوصی زن و مرد

در این راستا سایت محله های منطقه 22 تهران به نشانی  www.Mah22.com بهترین ابزار برای تبلیغ تدریس خصوصی هنر و دانش شما می باشد.

چرا تبلیغات در  www.Mah22.com پیشنهاد می شود؟

آیا شما تا به حال تبلیغات تراکتی داشته اید؟

همانطور که می دانید هزینه چاپ تراکت و مهم تر از آن هزینه پخش تراکت می باشد. تضمین پخش درست تراکت یکی از معایب روش تبلیغات تراکتی می باشد. از سوی دیگر هزینه زیاد برای یک بار تبلیغات تراکتی اثربخشی این روش را به نسبت کاهش می دهد.

از سوی دیگر تراکت پخش کن، تراکت را در خانه ها بدون اجازه ریخته و باعث شلوغی و ناراحتی مخاطب بدلیل دریافت تبلیغات ناخواسته یا هرزنامه می شود! اما با داشتن یک صفحه تبلیغ در سایت محله های منطقه 22 می توانید هر مقدار تبلیغ متنی و تصویری را قرار دهید که برای یکسال تنها 100 هزار تومان می شود.

سفارش تبلیغات یکساله در سایت

تصور کنید شما 5000 عدد تراکت را در منطقه 22 پخش می کنید. به فرض (محال) هر 5000 هزار تراکت را اهالی منطقه 22 ببینند. به نظر شما چه تعداد از این افراد واقعا به سرویس یا محصول شما نیاز دارند؟ ضمن اینکه تراکت شما در یک یا 2 محله از منطقه 22 پخش می شود. اما با تبلیغات اینترنتی در  www.Mah22.com کافی است هر فردی که به سرویس شما نیاز دارد آنرا در گوگل جستجو کند تا ببیند.

برای مثال لطفا این کلمه را در گوگل جستجو کنید:

رستوران در منطقه 22

همانطور که مشاهده می کنید سایت  www.Mah22.com در صفحه اول گوگل می باشد!

به بیان بهتر صفحه تبلیغاتی شما تا یکسال تمام شبانه روز در وب سایت قرار خواهد گرفت و همه افراد از تمامی محله های منطقه 22 / تهران و ایران به تبلیغات و آگهی و تبلیغات محلی در وب سایت محله های منطقه 22 تهران شما دسترسی 24 ساعته دارند.

سفارش تبلیغات یکساله در سایت

تبلیغ تدریس خصوصی تبلیغ تدریس خصوصی در منطقه 22 تهران  D9 86 DB 8C D8 A7 D8 B2 D9 85 D9 86 D8 AF DB 8C D9 87 D8 A7 DB 8C  D9 85 D9 86 D8 B7 D9 82 D9 87 22

پس چنانچه شما در هر رشته ای از هنر یا دانش تدریس خصوصی می کنید و در جستجوی تبلیغ تدریس خصوصی هستید می توانید با پرداخت تنها 100 هزار تومان برای یکسال  یک صفحه اختصاصی در وب سایت محله های منطقه 22 تهران داشته باشید.

 

تبلیغات اینترنتی در تهران بازار

چنانچه در سایر مناطق 22 گانه تهران هستید می توانید صفحه اختصاصی خود را در سایت تهران بازار با همین مبلغ راه اندازی کنید.

سفارش تبلیغات در تهران بازار

تبلیغات در منطقه 22 تهران بهترین روش تبلیغات محلی می باشد.

 

مهدی محمدی دهقانی

وب سایت محله های منطقه 22 تهران

www.Mah22.com

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Mah22.com

وب سایت محله های منطقه 22 بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای این منطقه - کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. با تبلیغات در www.Mah22.com مشتری محلی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا