آگهی و تبلیغات ارزان در سایت نیازمندیهای اینترنتی منطقه 22 تهران
مرکز اطلاعاتمنطقه 22

دفتر خدمات الکترونیک قضائی در منطقه 22 تهران

نشانی دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهرک گلستان – شهرک راه آهن منطقه 22 غرب تهران

آیا در جستجوی یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی در منطقه 22 برای انجام خدماتی همچون کد ثنا، ارائه لایحه و ارسال اظهارنامه هستید؟ شاید نیاز به دریافت اوراق قضائی و یا صدور گواهی عدم سوء پیشینه هستید؟

اگر کار شما هر یک از موارد بالاست و یا می خواهید از وضعیت پرونده قضایی خود کسب اطلاع نمائید شما نیاز به دفتر خدمات الکترونیک قضایی در منطقه 22 تهران دارید!

در گذشته که دنیا پیچیده تر نبود، نیازی به دانش زیادی هم نبود و گاه افراد وقتی در تمام دانش دوران خود استاد می شدند به آنها علامه یا همه چیز دان می گفتند، اما با رشد دانش در تمامی زمینه ها، گاه فقط برای یک عضو بدن دکترا و فوق دکترا وجود دارد، از بس که انسان پیچیدگی های جهان را کشف کرد.

قدیم ترها که دنیای ما پیچیدگی امروز را نداشت، با سیستم ها و سامانه هایی با کارکرد بسیار ساده روبرو بودیم. اما امروزه با گسترش شهرنشینی انواع مراکز گوناگون برای ارائه انواع خدمات راه اندازی شده است. برای نمونه دفتر پیشخوان دولت ، پلیس +10 ، خدمات الکترونیک شهر و دفتر خدمات الکترونیک قضایی وجود دارند که هر کدام مخصوص انجام و ارائه برخی از خدمات به شهروندان می باشد.

دفتر خدمات الکترونیک قضائی

دفتر خدمات الکترونیک قضایی هم مربوط به رسیدگی و ثبت شکایات و دادخواست شهروندان می باشد که خود شما یا وکیل شما می تواند نسبت به ارائه دادخواست و یا کلیه امور مربوط به قوه قضائیه ایران اقدام نماید.

سامانه ثنا و کد ثنا sana.adliran.ir

ثنا سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی می باشد که هر ایرانی حتما باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشد. اینروزها کلیه امور اداری از دریافت ارسال ابلاغیه و حتی عقد و ازدواج نیز با سامانه ثنا صورت می پذیرد.

بر پایه قانون آیین دادرسی کیفری جدید مراجعان قوه قضائیه موظف هستند اطلاعات خود همچون شماره همراه و کدپستی خود را در سامانه ثنا در اختیار دستگاه قضا قرار دهند

راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا

در ابتدادر سایت عدل ایران پیش ثبت نام می کنید.

https://sana.adliran.ir/Sana#/Main

.سپس با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در محله خود، ثبت نام ثنا را کامل می کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای انجام تمام امور در دفتر خدمات الکترونیکی قضایی همراه داشتن کارت ملی و کدپستی الزامی است.

نقشه دفتر خدمات الکترونیک قضائی

نشانی دفتر خدمات الکترونیک قضائی برای اظهارنامه، لایحه، کد ثنا، وضعیت پرونده، عدم سوء پیشینه در شهرک گلستان - شهرک راه آهن منطقه 22 غرب تهران دفتر خدمات الکترونیک قضایی دفتر خدمات الکترونیک قضائی در منطقه 22 تهران
نشانی دفتر خدمات الکترونیک قضائی برای اظهارنامه، لایحه، کد ثنا، وضعیت پرونده، عدم سوء پیشینه در شهرک گلستان – شهرک راه آهن منطقه 22 غرب تهران

آدرس دفتر خدمات الکترونیک قضائی در غرب تهران: شهرک گلستان غربی – خیابان امیرکبیر – خیابان هاشم زاده جنوبی – پلاک 9 – طبقه دوم واحد 3

نکات مهم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

بدلیل وجود مشکلات زیاد برای مردم، شکایت و دادخواست و طلاق و … بسیار زیاد شده و این دفاتر بسیار شلوغ می باشند. اما شما می توانید زا سمانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بدون ایستادن در صف و سر وقت کارهای خود را انجام دهید

سایت نوبت دهی دفاتر خدمات قضایی kdke.ir

برای «نوبت دهی دفاتر قضایی» کافی است به سایت نوبتکده به نشانی nobat.kdke.ir مراجعه نمایید و برای نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در محله خود نوبت خود را رزرو کنید.

ساعات کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

دفتر خدمات قضائی در منطقه 22 از ساعت هشت صبح تا 4 عصر و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13 فعال می باشند.

سایت منطقه 22 تهران

www.Mah22.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Mah22.com

وب سایت محله های منطقه 22 بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای این منطقه - کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. با تبلیغات در www.Mah22.com مشتری محلی داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    وقت بخیر
    این دفتر خدمات الکترونیک‌ قضائی آنقدر شلوغ شده است که اصلا پیشنهاد نمی کنم به آن مراجعه کنید

    1. درست می فرمایید اما دلیلش اینه که یه دفتر خدمات الکترونیک قضائی توی #میدان_المپیک بود جمع شده. از طرف دیگه بدلیل مشکلات اقتصادی و … انقدر مردم درگیر شدن که پرونده ها زیاد شده. اما در هر صورت چنانچه شما سرچ کنید نوبت دهی اینترنتی دفتر خدمات الکترونیک قضائی میتونید نوبت بگیرید و بدون انتظار و صف به کارتون رسیدگی میشه. همین دفتر خدمات الکترونیک هاشم زاده جنوبی هم جزوش هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا