آگهی و تبلیغات ارزان در سایت نیازمندیهای اینترنتی منطقه 22 تهران
منطقه 22

پرسپولیس و استقلال در منطقه ۲۲ تهران

پرسپولیس و استقلال در منطقه ۲۲ تهران جمعه این هفته رودرروی هم قرار می گیرند تا برنده این دیدار سنتی آبی و قرمز پایتخت مشخص شود.

استادیوم آزادی تهران میزبان ۱۰۰ هزار نفر از ایرانیانی خواهد بود که از تهران و سایر نقاط کشور به تهران می آیند تا بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند. بُرد در این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران قرمز و آبی دارد بطوریکه این ۳ امتیاز از همه امتیازهای دیگر مهم تر و با ارزش تر می باشد.

پرسپولیس و استقلال در منطقه ۲۲ تهران

در این دیدار بازیکنان مظلومی و برانکو رودروی هم قرار می گیرند تا با چینش درست و استراتژی خوب بتوانند بر دیگری پیروز شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود مقابل تیم ملوان بندرانزلی در یک بازی بسیار سخت و در شهر رشت مقابل این تیم به پیروزی رسید و این در حالی است که استقلال در آخرین بازی خود پیش از دربی مقابل سپاهان متوقف شد.

مهدی طارمی آقای گل ایران

مهدی طارمی آقای گل ایران در دربی پایتخت پرسپولیس و استقلال پرسپولیس و استقلال در منطقه ۲۲ تهران
مهدی طارمی آقای گل ایران در دربی پایتخت

تمدید قرارداد ستاره ای مانند مهدی طارمی یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت پرسپولیس می باشد. شنیده می شود مهدی طرامی با ۲ میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته است که البته پاداش هایی هم در این زمینه برای وی در نظر گرفته شده است. پاداشهایی همچون دریافت ۱۵% مبلغ قرارداد در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و یا دریافت ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد در صورت قهرمانی در لیگ برتر ایران یا نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.

شاید در ابتدا مهدی طارمی نقطه قوت تیم پرسپولیس به حساب آید اما ویژگی تیم پرسپولیس مدل برانکو به گونه ای است که هر یک از بازیکنان نقش مهمی در ترکیب پرسپولیس دارند و همه بازیکنان در ترکیب پرسپولیس خود را به بهترین نحو نشان می دهند.

پیش بینی نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال تهران

نتیجه بازی دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران پرسپولیس و استقلال پرسپولیس و استقلال در منطقه ۲۲ تهران
نتیجه بازی دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران

پیش بینی شما از نتیجه بازی دربی پایتخت چیست؟ آیا تیم استقلال بازی را خواهد برد و یا تیم پرسپولیس و یا تساوی؟

آمار و شواهد نشان می دهد که تیم پرسپولیس احتمالا برنده این دیدار باشد. همچنین در نظرسنجی برنامه نود تیم پرسپولیس برنده این دیدار معرفی شده است. اما در بازی های سخت آمارها کاربردی ندارند!

پرسپولیس و استقلال: فردا بازی نمی کنیم

مدیران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعلام کردند که بدلیل مشکلات با اسپانسر تبلیغاتی فردا به زمین نمی روند. درخواست مدیران تعیین تکلیف پرداخت هزینه سهم تبلیغات هستند و یا برچیده شدن تبلیغات اسپاسنری تیم.

انجام بازی در منطقه ۲۲ تهران

در پایان از آنجا که این بازی در منطقه ۲۲ برگزار می شود به تمامی میهمانان گرامی چه از سایر مناطق تهران و یا شهرستان های دیگر خوش آمد عرض می کنیم و امیدواریم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را تماشا کنند.

وب سایت محله های منطقه ۲۲ تهران

www.Mah22.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Mah22.com

وب سایت محله های منطقه 22 بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای این منطقه - کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. با تبلیغات در www.Mah22.com مشتری محلی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا