آگهی و تبلیغات ارزان در سایت نیازمندیهای اینترنتی منطقه 22 تهران
اخبار محله

ماجرای تیراندازی پلیس در میدان المپیک تهران

ماجرای تیراندازی پلیس در میدان المپیک تهران. زورگری و سرقت در منطقه 22 تهران

 

چند روز قبل یکی از دخترخانم های منطقه ساعت هفت بعدالظهر از خیابان خاکی که به سمت کلانتری منتهی می شد مورد  حمله زورگریان قرار گرفت و طلاهایش سرقت رفت و اخر سر به سمت جوی خیابات پرتش کردند و فرار کردند که دختر خانم بلافاصله به کلانتری مراجعه کرد که ماموران با تعجب می گفتند مگر می شود. زیرگیری این وقت روز و ….

تا اینکه امروز در میدان المپیک تهران تیراندازی توسط پلیس انجام شد….

در واقع ساعت 4:30 امروز گزارشی در زمینه وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به پلیس گزارش شد و چند ساعت پس از ثبت مشخصات یکی از گشتی های پلیس منطقه افرادی را با مشخصات ذکر شده شناسائی کرده و مورد تعقیب قرار داد.

و این باند که یک زن و دو مرد بودند توجهی به هشدار پلیس نکرده و پس از فرار اولیه یکی دیگر از گشتی های پلیس به تعقیب خودروی ایشان پرداخته و پس از عدم توجه به هشدارها و شلیک هوائی ماموران با رعایت قانون بکارگیری اسلحه، مجبور به تیراندازی به سمت آنها شده که در این بین یک سارق کشته، نفر دوم مجروح و نفر آخر اقدام به فرار می کند که در نهایت دستگیر می شود.

رئیس پلیس پایتخت   با تأکید بر سابقه‌دار بودن هر سه این سارقان گفت: همه اعضای این باند سابقه سرقت و زورگیری داشته و علاوه بر آن نیز سابقه آدم ربایی در پرونده خود داشته‌اند و این در حالی است که یکی از این زورگیران، سابقه تجاوز به عنف نیز داشته است.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود زورگیران و سارقان شما را مورد هدف قرار دهند این است که طلا و یا پول های شما در دید انها قرار می گیرد.

وب سایت نیازمندیهای منطقه 22 تهران

www.Mah22.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Mah22.com

وب سایت محله های منطقه 22 بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای این منطقه - کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. با تبلیغات در www.Mah22.com مشتری محلی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا