آگهی و تبلیغات ارزان در سایت نیازمندیهای اینترنتی منطقه 22 تهران
اخبار محله

اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران

اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران در زمینه های مختلف اخبار فرهنگی، اخبار هنری، اخبار اقتصادی و .. در وب سایت  www.Mah22.com

چه خبر از محله؟

لطفا توجه داشته باشید که بدلیل اینکه این خبرها موقتی هستند ممکن است هفته بعد حذف شده و اخبار جدید قرار بگیرد.

 

. آموزش حقوق شهروندی در سرای محله منطقه 222 تهران

هر شهروندی حقوق خاص خود را دارد. آگاهی به حقوق شهروندی باعث می شود تا زندگی بهتری داشته باشیم. در این راستا سرای محله گلستان کلاس آموزش حقوق شهروندی از ساعت 10:30 تا 12 برگزار می کند.

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های حقوق شهروندی کافی است به میدان اتریش – خیابان یاس نهم – پلاک 46 مراجعه کنید و یا با تلفن 44751000 تماس حاصل فرمایید.

 

. کلاس آموزش خودشناسی در سرای محله صدرا

خودشناسی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت می باشد. زیرا با شناخت تواناییهای بالقوه و بالفعل خود از یکسو و ضعف ها می توانیم به از بین بردن دلایل شکست و افزایش توانایی ها اقدام کنیم.

در این راستا سرای محله صدرا کلاس های آموزش خودشناسی برگزار می کند.زمان این کلاس آموزشی از ساعت 9 تا 11 می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافی است به بلوار دهکده – خیابان ساحل – کوچه 51 – پلاک 59 مراجعه کنید

 

. طرح تحول سلامت منطقه 22 در بیمارستان تریتا آغاز شد

در این طرح برای تمامی اهالی محله و اعضای خانواده انها پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل خواهد شد. اطلاعات بیشتر را با کلیک روی متن پایین بخوانید.

طرح تحول سلامت در منطقه 22 آغاز شد

 

. اجرای طرح آهن یاری ویژه دختران

کمبود اهن مخصوصا در دختران باعث نارساییهای مختلفی در سنین مختلف مخصوصا سنین پیری می شود. از این رو بسیار اهمیت دارد که دختران جوان کمبود اهن نداشته باشند. در این راستا واحد پیشگری و سلامت آموزش و پرورش منطقه ما طرح اهن یاری را در مدارس و هنرستان های منطقه 22 تهران اغاز کرد.

در این طرح قرص های آهن و ویتامین “د” بر اساس آمار ارائه شده تعداد کل دانش اموزان توسط مدیران مدارس و هنرستان ها بین آنها توزیع می شود.

این طرح در در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان های منطقه 22 اجرا می شود.

همچنین برای اطلاع رسانی بیشتر کارگاه های آموزشی و بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت و تغذیه برای مراقبان و رابطان سلامت و پیشگری مدارس برگزار خواهد شد.

 

اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران

اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران در زمینه های مختلف اخبار فرهنگی، اخبار هنری، اخبار اقتصادی و .. در وب سایت www.Mah22.com اخبار محله اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران
اخبار محله در این هفته در محله های منطقه 22 تهران در زمینه های مختلف اخبار فرهنگی، اخبار هنری، اخبار اقتصادی و .. در وب سایت www.Mah22.com

 

وب سایت محله های منطقه 22 تهران

 www.Mah22.com

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.Mah22.com

وب سایت محله های منطقه 22 بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای این منطقه - کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا بهترین نتایج را بگیرید. با تبلیغات در www.Mah22.com مشتری محلی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا